HULP & CONTACT
Veelgestelde vragen (FAQ).
Bekijk hier de veelgestelde vragen met bijbehorende antwoorden.
Veelgestelde vragen.
Bekijk hier een aantal veelgestelde vragen (FAQ). Indien jouw vraag hier niet tussen staat kun je altijd contact opnemen met ons serviceteam.
In de meeste gevallen worden de producten van Loaff binnen 2 werkdagen geleverd in Nederland. Er zijn echter situaties waarin het iets langer kan duren, bijvoorbeeld tijdens drukke periodes zoals feestdagen of als er vertragingen optreden bij de pakketdiensten.
Om op de hoogte te blijven van de leverdatum van je bestelling, raden we je aan om je e-mail en de track-and-trace-informatie in de gaten te houden. We sturen altijd een e-mail waarin we de verwachte leverdatum vermelden met een track and trace link. Meestal ontvang je deze e-mail binnen 1 werkdag nadat je de bestelling hebt geplaatst.
Op dit moment is het mogelijk om via onze producten naar Nederland en België te verzenden. Als je onze producten graag in het buitenland wilt ontvangen kun je contact opnemen met ons serviceteam, zij helpen je graag verder.
Uiteraard leveren wij een ophangsysteem bij de wanddecoratie, hier rekenen wij verder geen extra kosten voor.
Ontbreekt er een ophangsysteem bij jouw bestelling? Vul dan ons formulier in en we helpen je graag verder.
Volg onderstaande instructies om het ophangsysteem te bevestigen:
- Zorg ervoor dat zowel de muurcirkel als het ophangsysteem zich op kamertemperatuur bevinden voordat je begint.
- Verwijder de beschermfolie van de achterzijde van de muurcirkel.
- Bepaal de ideale positie van het ophangsysteem in het midden, op ongeveer 1/4 afstand van de bovenzijde van de muurcirkel. Maak deze plek schoon met het alcoholdoekje en droog het vervolgens af met keukenpapier.
- Plaats het ophangsysteem op de achterkant van de muurcirkel en druk het gedurende 30 seconden stevig aan.
- Je bent nu klaar om de muurcirkel op te hangen!
We streven ernaar om je bestelling volledig en onbeschadigd af te leveren. Helaas kan er soms een probleem optreden met een bestelling. We vragen onze klanten om hiervan melding te maken via de onderstaande link. Ons serviceteam staat klaar om je te helpen en een passende oplossing te bieden!
Algemene vragen.
De muurcirkels van Loaff zijn vervaardigd uit een combinatie van aluminium met een zwarte kunststof kern, wat resulteert in een solide en stevig gevoel. Het materiaal heeft een totale dikte van 3 mm en weegt ongeveer 4 kilogram per vierkante meter. We gebruiken hoogwaardige inkt van uitstekende kwaliteit, samen met een extra witte toplaag onder de print, om de intensiteit van de kleuren te verbeteren. Bovendien is de inkt UV-bestendig, waardoor de kleuren na verloop van tijd niet zullen vervagen.
Belangrijkste kenmerken van onze muurcirkels:
- Sterk en stevig materiaal (aluminium met kunststof kern).
- Optimaal behoud van scherpte en kleurdiepte (UV-bestendig).
- Luxe afwerking (extra matte coating en afgeronde hoeken).
Bij Loaff bieden we muurcirkels aan in verschillende formaten. Heb je de wens naar een specifiek formaat? Neem dan contact op met onze klantenservice, ze helpen je graag! Je kunt kiezen uit de volgende standaard formaten:
- 40 cm
- 60 cm
- 80 cm
- 100 cm
- 120 cm
- 140 cm
Alle producten van Loaff worden in Nederland geproduceerd.
Account.
Een account aanmaken kan eenvoudig op deze pagina. Vul de gevraagde informatie in en bevestig de aanmelding door op ‘aanmelden‘ te klikken. Hierna is jouw account aangemaakt en ben je lid van Loaff. Welkom bij de community!
Ook is het mogelijk een account te maken terwijl je een bestelling plaatst. Dit kan door tijdens het bestelproces het vakje aan te vinken “Een account aanmaken”
Om je e-mailadres te wijzigen, volg je eenvoudig de onderstaande stappen:
- Ga naar de pagina ‘Mijn account’ > ‘Accountgegevens’ op de website.
- Zoek naar het veld E-mailadres en vervang het oude e-mailadres voor het nieuwe adres.
- Controleer zorgvuldig of je het nieuwe e-mailadres correct hebt ingevoerd.
- Klik op de knop ‘Opslaan’ of een vergelijkbare knop om de wijzigingen op te slaan.
- Je e-mailadres is succesvol gewijzigd.
Zorg ervoor dat je het nieuwe e-mailadres goed onthoudt, omdat dit het adres is waarnaar we belangrijke communicatie zullen sturen. Als je in de toekomst je e-mailadres opnieuw wilt wijzigen, volg je gewoon deze stappen opnieuw.
Het wijzigen van je wachtwoord is heel eenvoudig. Volg de stappen hieronder om je wachtwoord aan te passen:
- Ga naar de pagina ‘Mijn account’ > ‘Accountgegevens’ op de website.
- Onder “Wachtwoordwijziging” kun je oude wachtwoord in het daarvoor bestemde veld invullen.
- Voer vervolgens je nieuwe wachtwoord in het daarvoor bestemde veld in.
- Bevestig je nieuwe wachtwoord door het nogmaals in het daarvoor bestemde veld in te voeren.
- Sla de wijzigingen op door op de knop ‘Opslaan’ te klikken.
- Je wachtwoord is nu succesvol gewijzigd.
Zorg ervoor dat je je nieuwe wachtwoord goed onthoudt. Als je in de toekomst je wachtwoord opnieuw wilt wijzigen, kun je deze stappen opnieuw volgen.
Neem contact op met ons service team om aan te geven dat je je account wilt verwijderen. Geef duidelijk aan dat je je account wilt laten verwijderen en vermeld je gebruikersnaam of het e-mailadres dat aan je account is gekoppeld.
Ons service team zal je verzoek ontvangen en zal zo snel mogelijk contact met je opnemen om de verwijdering van je account te bevestigen.
Houd er rekening mee dat het verwijderen van je account permanent is en niet ongedaan kan worden gemaakt. Alle accountgegevens, inclusief bestelgeschiedenis en persoonlijke gegevens, worden definitief verwijderd.
Mocht je nog vragen hebben of assistentie nodig hebben bij het verwijderen van je account, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons service team staat klaar om je te helpen.
Ophangen.
Bij Loaff leveren wij het ophangsysteem kosteloos bij elke muurcirkels.
Als je toch merkt dat er een ophangsysteem ontbreekt bij jouw bestelling, vul dan ons formulier in en we helpen je graag verder om dit op te lossen.
Bij Loaff leveren wij het ophangsysteem kosteloos bij elke muurcirkels.
Als je toch merkt dat er een ophangsysteem ontbreekt bij jouw bestelling, vul dan ons formulier in en we helpen je graag verder om dit op te lossen.
Volg onderstaande instructies om het ophangsysteem te bevestigen:
- Zorg ervoor dat zowel de muurcirkels als het ophangsysteem zich op kamertemperatuur bevinden voordat je begint.
- Verwijder de beschermfolie van de achterzijde van de muurcirkels.
- Bepaal de ideale positie van het ophangsysteem in het midden, op ongeveer 1/4 afstand van de bovenzijde van de muurcirkels. Maak deze plek schoon met het alcoholdoekje en droog het vervolgens af met keukenpapier.
- Plaats het ophangsysteem op de achterkant van de muurcirkels en druk het gedurende 30 seconden stevig aan.
- Je bent nu klaar om de muurcirkels op te hangen!
Dat is mogelijk. De losse ophangsystemen kun je vinden in het menu onder: — > Accessoires.
Bij Loaff gebruiken we 3M-lijm om het ophangsysteem stevig aan de muurcirkels te bevestigen. Deze sterke lijm zorgt voor een duurzame en betrouwbare bevestiging. Het is belangrijk op te merken dat de bevestiging met 3M-lijm permanent is en het niet mogelijk is om het ophangsysteem opnieuw te bevestigen zonder schade aan de muurcirkels of het ophangsysteem te veroorzaken.
We adviseren daarom om zorgvuldig te bepalen waar je het ophangsysteem wilt plaatsen voordat je de 3M-lijm gebruikt. Meet en overweeg de locatie goed voordat je de bevestiging uitvoert. Zodra het ophangsysteem is bevestigd, kan het niet gemakkelijk worden verplaatst.
Heb je verdere vragen over het gebruik van 3M-lijm of wil je meer informatie, neem dan gerust contact met ons op. Ons team staat klaar om je te helpen en eventuele vragen te beantwoorden.
Bij Loaff hebben we uitgebreid getest en kunnen we met volledig vertrouwen garanderen dat ons ophangsysteem stevig aan de muurcirkels blijft bevestigd, zelfs na verloop van tijd. Het ophangsysteem moet echter correct worden geïnstalleerd volgens de instructies om deze garantie te waarborgen.
Bestellen.
We streven ernaar om je bestelling onbeschadigd te leveren, maar soms kunnen er problemen optreden. Als er een probleem is met je bestelling, vragen we je vriendelijk om dit aan ons te melden via onderstaande link. Ons serviceteam staat klaar om je te helpen en een passende oplossing te bieden.
Momenteel kun je bij Loaff met de gebruikelijke Nederlandse betaalmethoden betalen. Denk aan: iDeal.
Selecteer de gewenste muurcirkels en voeg ze toe aan je winkelwagen. Ga naar de winkelwagen om de betaling te voltooien en je bestelling af te ronden. Zodra de betaling is voltooid, ontvang je binnen enkele minuten een bevestigingsmail waarin we aangeven dat je bestelling succesvol is geplaatst en betaald.
We zullen zo snel mogelijk aan de slag gaan om je bestelling gereed te maken. Binnen 1 tot 2 werkdagen ontvang je een nieuwe e-mail van ons met de verwachte leverdatum en een track & trace-link, zodat je de status van je bestelling kunt volgen. Nu is het alleen nog een kwestie van wachten op de pakketleverancier en dan kun je je bestelling uitpakken en genieten van je nieuwe muurcirkels!
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je binnen enkele minuten een bevestigingsmail waarin wordt aangegeven dat je bestelling succesvol is geplaatst en betaald. Binnen 1 tot 2 werkdagen ontvang je een tweede e-mail van ons met daarin de verwachte leverdatum en een track & trace-link om de voortgang van je bestelling te volgen. We wensen je veel plezier met je nieuwe muurcirkels!
Als je geen e-mail van ons hebt ontvangen, raden we aan om je spam-map te controleren. Mocht je de e-mail nog steeds niet hebben ontvangen, neem dan gerust contact met ons op. Ons team staat klaar om je verder te helpen.
Het aanvragen van een factuur is eenvoudig. Ga naar de pagina “Factuur aanvragen” en vul het korte formulier in. Binnenkort ontvang je van ons een factuur voor de geplaatste bestelling.
Het is mogelijk om bij Loaff een ander formaat te bestellen dan de standaard formaten die worden weergegeven op onze website. Indien je de wens hebt voor een specifiek formaat, neem dan contact op met ons serviceteam. Ze helpen je graag verder!
Je kunt je bestelling binnen 24 uur na het plaatsen annuleren. Na deze periode worden de producten geprint en voorbereid voor levering.
Om je bestelling te annuleren, stuur je je volledige naam, bestelnummer en het e-mailadres dat je hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling naar info@loaff.nl. We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen om de annulering te regelen.
Verzending en retourneren.
In de meeste gevallen worden de producten van Loaff binnen 2 werkdagen geleverd in Nederland. Er zijn echter situaties waarin het iets langer kan duren, bijvoorbeeld tijdens drukke periodes zoals feestdagen of als er vertragingen optreden bij de pakketdiensten.
Om op de hoogte te blijven van de leverdatum van je bestelling, raden we je aan om je e-mail en de track-and-trace-informatie in de gaten te houden. We sturen altijd een e-mail waarin we de verwachte leverdatum vermelden met een track and trace link. Meestal ontvang je deze e-mail binnen 1 werkdag nadat je de bestelling hebt geplaatst.
Op dit moment is het mogelijk om via onze producten naar Nederland en België te verzenden. Als je onze producten graag in het buitenland wilt ontvangen kun je contact opnemen met ons serviceteam, zij helpen je graag verder.
Er zijn geen verzendkosten bij Loaff! Dit geldt voor verzending binnen Nederland en België. Voor internationale verzendingen kunnen de kosten variëren en worden ze berekend op basis van het land van bestemming.
We streven ernaar om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden, terwijl we toch zorgen voor een veilige en snelle levering van onze producten.
Heb je nog andere vragen over verzending of andere onderwerpen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Ons team staat klaar om je verder te helpen!
Wat vervelend dat je bestelling beschadigd is geleverd! We begrijpen hoe teleurstellend dit kan zijn. Om dit probleem op te lossen, vragen we je om ons formulier in te vullen. Geef hierin duidelijk aan welke beschadigingen je hebt opgemerkt, zowel aan het product, als aan de verpakking.
Zodra we jouw melding ontvangen, zullen we snel reageren met een passende oplossing. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je bestelling en dat eventuele beschadigingen worden opgelost.
Bedankt voor je begrip en medewerking. We kijken ernaar uit om je te helpen!
Wat vervelend dat jouw bestelling niet compleet is geleverd! We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. We raden je aan om eerst de track and trace te controleren, omdat het mogelijk is dat de bestelling in meerdere pakketten wordt geleverd.
Als je in de track and trace slechts één pakket ziet en er ontbreekt nog steeds iets aan je bestelling, vragen we je om ons formulier in te vullen. Geef duidelijk aan wat er ontbreekt aan de bestelling.
Zodra we jouw melding ontvangen, zullen we snel reageren met een passende oplossing om het ontbrekende item alsnog naar je toe te sturen.
Bedankt voor je begrip en medewerking. We doen ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Klanten die een account hebben bij Loaff kunnen eenvoudig het adres van hun bestelling wijzigen. Ga naar de accountpagina en klik op “Bestellingen“. Hier kun je de betreffende bestelling selecteren en het adres aanpassen. Zorg ervoor dat je dit doet voordat je een e-mail van ons ontvangt met de verwachte leverdatum en track & trace informatie.
Als je de verwachte leverdatum en track & trace informatie al hebt ontvangen, betekent dit dat de bestelling al onderweg is naar het oorspronkelijk ingevoerde adres. In dit geval raden we je aan om contact met ons op te nemen, zodat we kunnen kijken naar mogelijke oplossingen.
Heb je geen account bij Loaff? Neem dan contact met ons op om het adres van je bestelling aan te passen. Ons team staat klaar om je verder te helpen.
Je kunt contact met ons opnemen via onze Contact pagina. We streven ernaar om zo snel mogelijk te reageren en je te assisteren bij het wijzigen van het afleveradres.
Bij Loaff heb je het recht om jouw bestelling binnen 100 dagen te retourneren. Om in aanmerking te komen voor retournering moet de bestelling zich nog in originele staat bevinden, mag het ophangsysteem niet in gebruik zijn genomen en moet de bestelling compleet teruggestuurd worden. Alleen in dit geval wordt het totaalbedrag teruggestort.
Om jouw retournering aan te melden, ga je eerst naar onze website en vul je het retourformulier in. Vervolgens kun je het pakket retour sturen naar ons adres. Vergeet niet om jouw naam en bestelnummer duidelijk te vermelden op of in de verpakking.
Retouradres:
Loaff
Ereprijs 33
8446SL Heerenveen
Nederland
Zodra wij het pakket hebben ontvangen en gecontroleerd, nemen we contact met je op om te bevestigen dat de retournering succesvol is afgerond. Het terug te betalen bedrag wordt spoedig teruggestort op de rekening waarmee de oorspronkelijke betaling is gedaan.
Als je nog verdere vragen hebt over het retourneringsproces, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.
Zodra wij het geretourneerde pakket hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen we contact met je opnemen om te bevestigen dat de retournering succesvol is afgerond. Na deze bevestiging zullen wij spoedig het bedrag terugbetalen op de rekening waarmee de oorspronkelijke betaling is gedaan. We streven ernaar om de terugbetaling zo snel mogelijk te verwerken, zodat je het bedrag zo snel mogelijk op je rekening kunt verwachten.
Als je nog verdere vragen hebt over het retourneringsproces of de terugbetaling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te assisteren en eventuele vragen te beantwoorden.